JAK VRÁTIT NEBO REKLAMOVAT ZBOŽÍ?

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Na UDRUMI nakupujete přímo od tvůrců, v případě vrácení zboží se tedy prosíme obraťte přímo na tvůrce, od kterého jste zboží zakoupili. Kontaktovat ho můžete prostřednictvím jeho profilu, na který se dostanete skrz odkaz v potvrzení objednávky. Berte prosím na vědomí, že úhrada poštovného při vrácení zboží je na vás.

Zákon umožňuje vrácení zboží do 14 dnů od převzetí, a to bez udání důvodu. Je potřeba splnit tyto podmínky:

zboží musíte vrátit se vším příslušenstvím i obalemzboží nesmí být poškozenéúhrada poštovného je provedená vámi

Platba vám bude vrácená do 14 dnů od převzetí včetně poplatku za první dopravu.

U zboží na zakázku nelze objednávku vrátit, reklamace samozřejmě možná je.

REKLAMACE ZBOŽÍ

Pokud vám zboží přišlo zboží poškozené, nebo jiné, než jste si objednali, nebo nastanou potíže s jeho kvalitou po užívání, máte nárok na reklamaci.

Na UDRUMI nakupujete přímo od tvůrců produkty, na které se vztahují jejich vlastní Všeobecné obchodní podmínky. V případě reklamace zboží se tedy prosíme obraťte přímo na tvůrce, od kterého jste zboží zakoupili. Kontaktovat tvůrce můžete prostřednictvím jeho profilu, na který se dostanete skrz odkaz v potvrzení objednávky.

Podle povahy reklamace se dohodnete na vhodném postupu řešení, což může být výměna zboží, vrácení (části) platby apod. Postup bude záležet na důvodu reklamace.

Potřebujete s procesem vrácení či reklamace pomoci? Kontaktujte nás na ahoj@udrumi.cz.

Reklamace je součástí Všeobecných obchodních podmínek platných pro UDRUMI tržiště.